Min bättre hälft, min andra halva!

Igår hade jag finbesök av min älskade lillasyster. Var så underbart och av ren och skör lycka hoppade jag fram och kramade om henne hårt och sa att jag saknat henne, för det har jag verkligen. Riktig kvalitetstid med syster, vi sprang på stan och jag råkade visst shoppa en hel del,ops! Johanna säger att jag är en shoppoholick haha tror kanske hon kan ha rätt... Sedan efter allt shoppande blev det middag (sushi) nom nom också något jag längtat efter. Vi pratade typ non stop, hon berättade om sin tågluff och jag lite smått hur jag haft det och vad jag har för framtidsplaner... Jag hade verkligen den bästa dagen på jag vet inte hur länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!