Äntligen, storasysterdejt i morgon!

Sitter i soffan, lillebroren var jätte duktig och gick och la sig när filmen var slut så han sover. Själv fryser jag fortfarande blev dock varm en liten stund av att leka försökskanin på skype då Sannisen skulle testa sitt corepass på mig, gick dock inget vidare. Fick sig ett och annat gott skratt. Underbara människa som snart är hemma igen då ska vi kramas!

Nu borde jag vara trött och redan ligga under täcket, speciellt med tanke på att jag i morgon ÄNTLIGEN ska träffa storasyster igen, som jag har längtat!Vilket i sin tur innebär att jag bör lyckas komma upp i tid i morgon....men tvivlar på att jag kommer somna innan mamma och pappa kommit hem, men vad som än händer ska jag inte försova mig i morgon och jag SKA komma utanför dörren, punkt!


Bild från http://weheartit.com/entry/19259598


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!