Bitter tjej...

Nu är det jul igen och nu är det jul igen....vad fan ska det vara bra för?
Nej fortfarande inga vidare julkänslor här inte och känner mig relativt låg fortfarande även om det mer eller mindre går i vågor, mycket i huvudet, mycket, mycket jag funderar över. Orka vara sån!
Tänker på dig och känner att vi kankse borde prata, jag vet att allt måste vara jätte tufft, och jag vet att du gör ditt bästa, men a känner hur känslorna bubblar över på flera olika nivåer. Kan inte sluta tänka på dig min fina, fina. Önskar du ville vara här hos mig  just just nu.

Trots att halva kvällen spenderats hemma för att hjälpa mamma och resten av familjen för all del till att få lite ordning och julfint..-(.hoppade till och med över den traditionella uppesitterkvällen hos mormor....) så är det enda vi riktigt lyckats få ordning på egentligen mammas garderob och kläder, alltid något. Och några alldels för mångai mmitt tyckte vändor upp och ner på vinden och ÄNDÅ har INGEN julgran eller riktigt julpynt kommit på plats, känns surt. Ska dock tillägga att jag och mamma haft väldigt många härliga skratt sedan om det beror på att vi var och är extremt trötta både psykiskt och fysiskt spelar nog egentligen ingen roll. Tyvärr ser mitt eget rum fortfarande värre än värst ut och de sista inköpta julklapparna är inte inslagna...och sängen är mer än full med grejer, främst kläder som vanligt, undrar om jag ska orka göra något åt saken eller bara försöka sova nu? hmm...känner dock stressen i hela kroppen. Skulle vara skönt att ha allt ur världen...så frågan är om jag ska vara uppe ett tag till trots allt. Dra det där sista lasset så man kan vakna till en riktigt trevlig julaftons morgon, vad tror ni? Svårt att bestämma mig.

Jag är otroligt glad och tacksam att jag har min fina lilla familj att fira julen tillsammans med även om allt känns väldigt rörigt, så finns dem där min fina lilla familj!

God jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!