Fortfarande inget..

Trots att jag var uppe till tidig morgon och gjorde mitt bästa. Fick upp julgranen helt på egen hand och la julduk på köksbordet, bytte vardagskuddarna i soffan till julkuddar och mer där till. Gjorde det nog mest för att mamma skulle bli glad, men mamma är ledsen eller frustrerad, arg jag vet inte, vågar knappt visa mig utanför mitt rum just nu, kaos. Önskade bara att alla skulle vara glada och att vi det här laget skulle julkänslorna bubbla, tyvärr gick det då inte enligt planen, som sagt den jag mest ville skulle bli glad är den som är ledsen...
Själv vaknade jag bara för någon timme av lillebror, som vanligt. Jag borde nog hoppa in och ta en dusch, försöker få tag på mormor för att ta reda på vad jag kan bidra med till julbordet, inget svar. Ångrar stenhårt att jag inte köpte den där jätte fina röda sammetsklännigen för någon månad sedan, då hade jag haft den perfekta juloutfiten, men vem bryr sig egentligen? Anyway borde väl som sagt ta en dusch och komma på vad jag ska klä på mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!