Hur fan tänkte jag nu?

Har varit några jobbiga dagar, en jobbig kväll. Tackar allra hjärtligast för att man har en underbar lillasyster, alll kärlek. Förstår inte hur fan jag tänkte ...allvarligt talat jag tänkte inte och detta har nu gett konsekvenser. Tackar i alla fall min stjärna i himmlen för in fina syster som hållit mig sällskap och pratat, tröstat gett råd de senaste timmarna, Jag älskar dig. Kvällen/natten har gett mig ett wake up call och som sagt också visat att saker jag gjort den senase tiden inte varit de smartaste, men förhoppningvis är det inte för sent att ändra på. Går nu och lägger mig och lovar mig själv att somna med en enda positiv tanke i huvudet " det kommer bli bra, det kommer lösa sig" Julia jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!