Ingen rubrik

Ojoj vilken dag.
Vaknade klockan sju bestämde mig för att somna om, dumt.
Hade dock snor i hela huvudet när jag väl vaknade x antal timmar senare, så segade och segade.
Jag visste att jag hade en hel del att ta i tu med idag. Så himla mycket som hänt den senase tiden. 
  Vänner har hamnat i kläm, familj, pojkvän, de som betyder mest. Tårarna har sprutat som aldrig förr, tålamod har inte existerat och utbrott efter utbrott samt alldels för många sömnlösa nätter, wtf...?!

Som jag skrev tidigare har jag fått mer eller mindre ett wake up call, vilket ledde till att jag ville ringa Carema och få lite medicinska råd. Detta eftersom jag idiotiskt nog tvärt slutat ta min medicin och dessutom mått förjävla dåligt den senaste tiden, samband? mjo. Visade sig ju inte vara det smartaste jag gjort. Rent av det dummaste jag gjort på länge. Sköterskan jag pratade med konstaterade att jag borde må rätt dåligt, well...well...no kidding, men läkarn på tisdag så får vi ta det från där. ( ge mig tisdag!) Kom så småningom i väg för att uträtta en del ärenden, som vissa slutade med att jag tappade bort mig i stan, värdelöst och totalmisslyckades med det jag skulle göra. Därefter Fick äntligen ett efterlängtat samtal från Pluttis, åkte direkt till honom. Vi hade ett välbehövligt samtal. Det oroar mig dock att han oroar sig för mycket, min skatt. Jag är otroligt tacksam att han bryr sig som han gör, men vill inte att han ska gå sönder pga mig. Men jag vet i mitt hjärta att vi klarar det här, vi klarar allt. 

Dessutom haft två andra riktigt välbehövliga samtal ikväll. Pratade bla med min underbara vän M, min lilla extra mamma. Underbart att bara höra hennes röst. Direkt efter att jag lagt på med M. så ringe storasyster. Tänk vad många fina människor jag har som bryr sig i mig, galet. Nu ska jag försöka somna gott det är trots allt nyårsafton i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!