Just hold me

Gårdagen...
Åkte en sväng till Rågsved nya stället att hänga på, jao. Nej men blev filmmmys hos Emmisen i hennes nya lya, nice. Inte lika nice att stackarn nästan lyckades skära av sig tummen på kvällsvisten, hon skulle ju bara laga mat till frugan sin, typiskt. Tur att det gick bra tillsist i alla fall!

Själv spenderade jag kvällskvisten hos min Pluttis. Korsförhör  angående dagens matintag och det sket sig ju...kan inte ljuga för honom. Han vart inte glad och jag lovade att det var bara var för idag...jag lovade.  Trots detta så blev det mycket skratt och jag slapp tänka för en stund, vart dock sämre när vi skulle lägga oss. Hur underbart det än är att ha en smått snarkande pojke brevid sig så är det inte fullt så underbart när man inte kan somna och känner paniken i hela kroppen. Otrevlig känsla....jävla kvällar och tror för mycket kaffe kan ha varit en bidragande orsak...mitt hjärta fick i alla fall spunk och andingen kändes väldigt jobbigt. Kände att jag helst inte ville väcka min sovande prins, men puttade till honom och bad honom krama om mig, det brukar hjälpa mot paniken. Lagom bökigt och stökigt vart det men han fanns där och jag kände mig tryggare.

The way you make me laugh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!