Kvalitetstid med lillebror


Varit och kollat på årets första luciatåg
på lillebrors skola. Det var väldigt vackert, synd att det inte var vitt på marken också. De sjöng i alla fall väldigt fint och jag fick gosa med min lillprins Elias också, som titttade på tåget i min famn, bebis får mig alltid på bättre tankar, skönt.
 
Nu efter att ha varit en sväng hos mormor och hjälpt till med lite bakning är det kvalitetstid med lillebror som gäller. Vi köpte en film" Alfa och Omega" så nu myser vi i soffan, jag har lite små svårt att koncentrera mig och fryser som vanligt, men men. Nu ska jag ska jag skärpa till mig och ge min älskade lillebror den kärlek och uppmärksamhet han förtjänar, vilket innebär sluta skriva här. Mamma och Pappa kommer hem någon gång i natt så vi har huset för oss själva ikväll, bäst att passa på, talk to ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!