Musikhjälpen 2011 - Jag vet att du kan höra mig

Hör och häpna, jag vaknade redan för cirkus en och en halv timme sedan och är påklädd och nästan helt klar redan! Min mage är hel knas efter frukosten och humöret är inte på topp.
Ligger just nu och kollar på musikhjälpen 2011 med bla bloggerskan Gina mer känd som AnaGina, underbar person, som man blir så glad av. Ett tips till er alla där ute som sitter i bilen till jobbet, eller redan är på jobbet eller ligger i sängen som jag, slå på tv2 eller slå på srp3 på radion och lyssna och önska! Ge ge  ge !

"Alla flickor har rätt att gå i skolan"



http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?ProgramId=3946

Idag är det visst lucia också, vilket ju är mysigt, men tar mig också tillbala till  förra året då jag faktiskt än en gång hör och häpna var lucia med levande ljus i håret...dock på en ganska mörk plats...iaf...nu ska jag  snart göra mig HELT klar och promenera mot
Alby för att ta en promenad och senare hälsa på bästa storasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!