Så var vi där igen..

Så jävla trött man kan bli på sig själv...
Det är samma visa varje dag, om inte en gång om dagen så flera gånger om dagen, helt meningslöst att ens försöka. Man tröttnar ju som sagt, hopplöst.   Samma sak vareviga dag, förstår knappt själv hur jag lyckas med detta och hur jag orkar eller kankse inte orkar plocka upp efter mig själv. Det är nämligen så att varje dag får jag damp och hatar alla kläder jag äger och har och vill inte veta hur många gånger jag byter om, tittar mig i spegeln och så hamnar klädesplagg efter klädesplagg om inte på golvet så sängen, överallt är det kläder, ut och in och säkert bak och fram. Så tar man ork till sig att vika fint och plocka undan, till vilken mening när man gör samma sak dagen efter? eller rent av bara ngn timme senare? Meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!