Taggad på Toga eller?

I lördags var det fest igen...weii.
Vissa var mer taggade än andra, syftar absolut inte någon speciell... läs Empyyh, sötnöt. Emelie dök upp här någon gång efter sjusnåret dök som sagt en mycket taggad Emppyh upp och förberedelserna kunde sätta i gång. Empyyh taggade snabbt och hade snabbt med lite hjälp fixat sin lakansoutfit , andra, läs jag, hade lite mer problem och fick som vanligt damp på kläderna och mer damp och damp igen, ledsen Empyyh. Tillslut många timmar senare var dock även jag sminkad och påklädd, ful som fan, haha.

Det vart en livad kväll, ska kankse inte gå in på några detaljer, men för vissa slutade kvällen tidigare än andra. Och vissa, läs återigen jag hade svårt att tagga igång och slappna av men så småningom , även jag igång och träffande en hel del nya bekantskaper, bla. D som i februari ska flytta till nybygget neranför oss och han har lovat mig att vi ska dricka rose på hans balkong i sommar och schteeeka galet, trevligt, trevligt.

Bjuder på några lagom fula bilder från kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!