Whenever I'm alone with you, You make me feel like I am whole again

Glömde nästan...



Hade ju min fina pojke här i lördags. Det tog lite längre tid än planerat för honom att ta sig hit bara, men den som väntar på något gott....väntar aldrig för länge! Helt klart sant. Vi lagade middag tillsammans och han tvingade mig att äta så mycket att jag seriöst höll på att spy. HAHA kan ju låta rätt illa, men han är så omtänksam, hade ganska många diskussioner om mat och när jag berättade detta lilla  spysenario för min mormor suckade hon lite lätt och sa att han var den enda som kunde få mig att äta.....hon kan ha rätt där. Nog om maten, vi hade trots att vi båda var rätt slitna iaf en mycket trevlig kväll med wii och mariocart som jag  tyvärr var lite sämre på än vad jag ville minnas, blev en hel del svordomar och skratt för den delen, efter ett tag gav jag faktiskt upp. Tyckte inte det var något roligt längre när jag inte kom etta u, buhu. Resten av kvällen spenderades framför tv pratandes, busandes och myspys såklart. Underbart att ha honom här, här hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!