Where are you christmas?

Det undrar jag verkligen just nu...
Precis kommit hem från centrum, hysteriskt mycket folk, känner fortfarande paniken i kroppen. Uha!
Känner mig väldigt otillräcklig just för stunden och har ångest i hela kroppen. I morgon är det julafton och jag vill helst hoppa över den känner jag. Vädret är skit det regar och är halt, all snö är i och princip borta. Nej inga julkänslor här inte, bara ångest...varför ska det alltid bli så fruktansvärt hysteriskt och rörigt? Hela vårat hus är upp och ner lite ungefär som jag känner mig, mest ner just för stunden, känner mig faktiskt rätt deppig. Ska i vilket fall föhoppningsvis utan sura miner komma iväg till Elias och lämna hans julklapp kankse hinna med en kopp kaffe. Och bebisgos, kankse slappna av en stund (yeahright!) Trött och vissen tjej. Tänkte också att jag skulle hjälpa mamma att få fint här hemma , men.....känner som sagt att jag inte räcker till. Inte ens orkat käka frukost .....where the fuck are you christmas?  Förhoppningsvis känns det bättre i morgon kankse till och med om några timmar.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!