Everything seems perfect, Everything’s okay

At least thats what I'm try to keep telling my self...
But it's not okay, not even close..
Pinsam tjej, eller bara en tjej som tappat allt hopp och ork? Jag vet inte. Lyckades i alla fall försova mig i morse, why, why? Extrem ångest redan igårkväll trots två timmars snack med syster på skype som givetvis gav mig styrka i alla fall för ett tag, dock inte tillräckligt länge, jag gav upp, så jävla misslyckad, men jag klarar inte mer, jag orkar inte vara stark, inte alltid och om jag ska vara ärlig så känns det som om jag aldrig är eller kommer blir stark.
Jag kom i alla fall till jobbet, jag kände mig liten, slutade andas, började andas, skrattade lite, extremt trött, borta, någon annanstan tillslut pallade jag inte trycket, jag gav upp, helvete!!! En timme sen och gick hem två timmar tidigare..lyckat??? Eller misslyckat, det grämer mig så jävla mycket, kommer det någonsin bli enklare? Tvivel.

Hon bryter ner mig, hon gör mig svag men också så stark. Jag vill bli av med henne, det är det enda jag vill, få livet tillbaka, bli frisk, men hur? Det är för mycket nu, jag klarar inte båda, hur långt kan man gå? Hur mycket ska man orka? HUr hårt ska man puscha? Jag vet inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!