Give me reason to fill this hole

Nyligen hemkommen från min pojke. Var där och lämnade min dator ihopp om att han ska kunna laga den medans jag är bortrest. Passade givetvis på att mysa lite också, ♥ , kvalitetstid med min bästa!!

Här hemma är packningen i full gång, drar ju till London i morgon, med skräck och förtjusning. Ser självklart fram emot att träffa min älskade syster men det är så mycket som oroar mig. Delvis har det som sagt varit en jävla skitvecka..eller ärligt det är inte bara veckan, utan...a jag vet inte har nog mer eller mindre tagit mig vatten över huvudet just nu. Alldeles för mycket på en gång, det enda jag vill är att vara frisk och ha ett liv, ett liv som är värt att leva! Men vare sig jag är redo eller ej så går planet till London i morgon. Känner att det ska bli skönt med en paus från jobbet, men känner också en sådan jävla räddsla för att flyga bort, bort från tryggheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!