I miss the life, I miss the colors of the world

Blev sleeepover och givetvis middag hemma hos LillEmmis igårkväll. Vädret tillät inte att vi satt utomhus så det var middag inne. Vi käkade tillsammans med Emms föräldrar, mycket trevliga människor. Maten var väldigt nyttig och fräsch, tycker dock att det är ganska jobbigt att äta med folk överlag, mycket för att jag äter extremt långsamt men också för att jag alltid känner mig iaktagen och allmänt obekväm, men men detta spelades över med en del skratt och snack kring bordet, var dock sist som vanligt och blev extremt mätt och illamående, men försöker slå bort tankarna....

Efter maten mös jag och Emma på hennes rum. Tanken var väl först att vi skulle ha gått ner till bryggan och satt oss där till och med badat, min utmaning för dagen eller kanske till och med för månaden. Dock tillät inte vädret detta. Istället möblerade vi om lite i Emmas rum och sköt ihop sängen med soffan och mös ner oss där, lyssnade till bla. KENT och annan mysig musik medans vi snackade om både det ena och andra, innan vi mös ner oss yttligare och satte på en rulle. Vi var mer eller mindre vakna hela natten och bara pratade, eller tyvärr var det väl mest jag som pratade, så jävla mycket. Filmen gjorde väldigt starkt intryck på mig och jag blev försjunken i mörka tankar, vilket ledde till att vi var uppe typ halva natten och pratade efter det att filmen var slut. LillaEmma är så söt, det var skönt att prata även om jag aldrig kommer på rätt bana och har extremt dåligt samvete, vi hade i alla fall mysigt överlag, tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!