I'd give up everything

Blev sent igår. lagom bortskämd så blev hämtad efter jobbet, jävligt skönt med tanke på att det varit en lite småtuff kväll även om vi skrattade in i det sista. I alla fall så kom morbor M. och hämtade mig, vi tog även en sväng förbi Ica Maxi innan jag landade hemma. Far var också hemma, han gjorde sig i ordning för sänggång. Mitt rum såg som vanligt ut som ett bombnedslag med kläder mer eller mindre över hela rummet, dampbarn. Så jag bestämde mig för att sova uppe i mammas och pappas säng då mamma ändå inte var hemma. Några timmar senare snarkade pappa högt brevid mig och på morgontimmarna gav jag upp filmen och försökte somna till hans högljudda snarkningar.

Lagom seg i morse, vaknade flertal gånger men kom aldirg riktigt ur sängen. Morbor ringde och tyckte jag skulle göra något vettigt av dagen, typ hälsa på min gudson, tja varför inte. Kring ett drog jag i väg ett mess till Micki och kollade om dem var hemma, vilket dem till min lycka faktiskt var, min lilla prins. Hade tänkt mig att vara där någon timma senare, var dock halvtaggad, damp som vanligt på kläder, ångest och så vidare, anyway så gav jag upp och la mig i fosterställning och somnade om, lyckat. Kring halv fyra var jag äntligen på plats hemma hos lillrpinsen och hans mor. Vi fikade och pratade, jag gosade med prinsen som var lite kinkig, men så underbart att ha honom nära, han är min lilla ängel, pluttelutt. Fika blev till middag och tidig kväll, mysigt. Rindge pappa och han plockade upp mig efter jobbet. Allt gosande med lillprinsen gav mig ny energi, min lilla solstråle, underbar dag trots allt, började kanske inte bra men slutade bäst!



Jag och lillprinsen lagom suddiga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!