Ladies night out

När vi efter mycket om och men hittat till hostelet där halva familjen skulle bo blev det tillslut middag på stan. Vi gick på ett av Julias favoritställen Byron, där det serverades hamburgare av bästa slag. Hade först svårt att tänka mig att äta hamburgare, ingen större koll på hur hamburgarna är här men ni fattar nog. Det visade sig dock finnas mycket att välja på. För min del slutade det med en chansning på en burgare som hette "skinny" tyckte det verkade bra, gör faktiskt vad jag kan nu för att fixa maten och skippa godiset, alltså fokus på mat, kämpar som en galning. I alla fall...kändes jobbigt i början och värst efteråt men trots allt gäller det att hålla god min, känner mig nog mest stressad och det är just det där jävla tankarna efteråt som stör mig så mycket, men jag är här hos min syster, med familjen, på semester, kan ju i alla fal försöka vara människa. Lyckades nästan få i mig all mat och svart kaffe på det . Förutom att maten faktiskt var riktigt fräsch och god så var stället väldigt häftigt och super skön personal med riktigt öga för humor, härligt!! Så borde det vara överallt.. Efter vi avslutat middagen skulle vi lämna av pappa och Leo för att bege oss jag, mormor, Julia och mamma ut på stan. Inte vart som helst utan till Hiton hotell, det ni. Kände mig äckligt mätt efter vår lilla måltid men mamma eller om det var mormor någon lugnade mig i alla fall med att vi promernade ju, väldigt mycket dessutom, inte mycket till tröst just för stunden kände jag men lyckades bli en helt okej kväll ändå. Hitlon hotell som sagt, 28 våningen, shysst utsikt över ett upplyst London samt en varsin fet drink. Drinkarna var inte speciellt goda men man kände sig ju lagom tvungen att dricka upp. Anyway riktigt mysigt var det, bjöds inte bara på drinkar utan skratt och allmän lyx dock var vi nog lite väl trötta. Runt två snåret landade vi jag och Julia hemma hos henne och gjorde oss redo för sängen i morgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!