Ops I did it again

Hmm skulle ju "bara" ut och ta ett glas med min bästa vän, tyvärr blev det helt klart mer än bara ett glas...ops! Inte smart, att jag aldrig lär mig. Blev heller inte bara jag och min bästa vän utan Rickard hakade också, kanske där av att jag det blev lite för mycket dricka för min del eller kanske mest kombinerat med att jag inte hunnit äta speciellt mycket under dagen. Anyway senare joinade även hans vänner senare under kvällen, och glömde jag att nämna att vi hamnade på snaps. Blev inte en allt för sen kväll men dock för mycket drick och för lite mat, men över lag var det väl helt okej. Träffade lite lagom random människor, jaja.

Som sagt... Ops I did it again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!