Skratta eller gråta

Som ett brev på posten bokstavligt talat, sjukt. Jag är inte den som litar på folk i första taget men detta tar fan priset alltså. Skulle ju få hemskickat papper från Carema som jag och mamma skulle fylla i, idag kom dem, mycket spännande vill jag lova.



Jag trodde då att dessa papper skulle vara om inte som de papper jag fyllt i tidigare så i alla fall liknande, men icke. Efter en stunds läsande inser jag att papprena vi ska fylla i handlar om ADHD, wtf?!?!?! Efter en stunds chocktillstång ringer jag hysteriskt min mor och diskuterar saken, hon låter lika chockad som jag. Ja som sagt, jag känner mig mer än lovligt förvirrad, vaddå oväntat och framförallt, vad fan kom det i från liksom? hur ska jag tolka detta?Och visst blir jag inte mindre förvirrad när jag själv för något år sedan varit innne på att jag helt klart måste ha ADHD....förvirringen är total, vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta, säger bara en sak just nu, svensk psykvård suger balle, punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!