So give me reason, prove me wrong!

Jo men visst...fick besök på jobbet som förövrigt var kämpigt. Det var mormor hon hämtade mitt legg så hon skulle kunna hämta ut min sömnmedicin som jag så bra fått utskriven, trodde jag i alla fall. Tänk vad skönt att få sova i lugn och ro, inte behöva oroa sig för att vakna i panik eller inte våga sova pga av drömmarna, nej fy. Men tji fick jag...visst fick hon ut medicinen men inte fan fick jag ta den. Nej när jag kommer hem efter jobbet så talar alla emot, då menar jag alla. Visst hade även jag läst om "bruksen" och där stod det minsann att denna medicin skulle man inte äta om man käkade antidepp, ohyeas för det gör ju inte jag liksom, lyckat. Väldigt spännande också måste jag säga med tanke på att min läkare skrivit ut detta och min andra medicin liksom, hon bör ju ha koll eller???? Wtf! Och dessutom påstår min morbror att denna medicin är mycket stark och beroendeframkallande, vilket också säger emot det som min läkare sa på vårai viserligen hastiga besök men ändå hon sa klart och tydligt att den INTE var beroendeframkallande hur tröttsamt, så jävla tröttsamt!!! Det är inte meningen att jag ska få sova...men men mamma ska ringa och kolla läget, men känner bara hur jävla irriterad jag blir, fuck it! Det brinner inom mig, morr. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, kanske fånigt men känns verkligen som om min värld just vändes upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!