A spider web and it's me in the middle

How did I get here???
Suttit barnvakt heeeeela dagen. Har inte alls kännt igen mig själv idag och det har bara byggts upp under dagen och nu på kvällen varit värre än värst, why? Vad hände?
Det hemskaste/läskigaste är att jag varit helt borta och jag minns knappt hälften av dagens händelser, samt att mer än förvirringen , kontrollen? Jag vet inte vad som händer, det enda jag vet är att det så sjukt jävla jobbigt, jag blir rädd. Klarade även denna dag med nöd och näppe, det är inte kul. Rindge flertal halvhysterikska samtal under dagen och kände mig som en mycket opålitlig/dålig barnvakt, fail. All denna oro, all denna stress och panik, vart kommer den i från??????? vart????? Till råga på allt hade mamma lyckats ringa till Carerma och gissa vad de hade ingen tid fören om en månad, EN MÅNAD!?!?!?!
Borde försöka sova, vet inte alls hur morgondagen ser ut, försöker sluta tänka på det, jag har gjort vad jag kan, punkt. Ska i vilket fall som helst bli mysigt att bo ensam ett tag och dessutom med gott sällskap världens sötaste lilla Millow, en nakenhund, bäst!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!