Above the clouds away from you

Idag är jag minst lika zombie som igår när jag vaknade, herregud. Sova gott vad är det?? haha ja inte vet jag. Drömt så mycket sjuka grejer så det finns inte. Nu har jag i alla fall hunnit äta frukost, samt gett vovvisen mat och nyss ringde mormor så nu ska vi promenera dit och fika Millow och jag. Senare kommer LillEmma så mysigt det ska bli om min önska slog ju in så utanför smattrar regnet på rutorna, love it. Tyvärr gillar inte hundstackarn det like mycket men det ska nog gå bra, han får väl ligga och mysa hos mig, så han blir varm och torr, det blir bra. Död tjej nu hej för en liten stund och beger sig ut i regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!