clean up your act

Att jobba är både jobbigt och frustrerande. Många frågor och så få svar, jag menar vad säger man när folk undrar vart hållt hus, vad man haft för sig?! Drar en vit lögn? Iaf självklart fler än jag och min buss i trafiken, kö yes!! Panik!! Kroppen gav upp för en stund och tog minst en timme innan jag återfått kontrollen, överlevde iaf,trots allt, ser dock inte fram emot morgondagen då jag jobbar 16-21, men kan bara göra mitt bästa, torsdagen känns dock ännu värre. Varför? Dagen innan midsommar stängnig, mycket folk!! Men nu är jag hemma i lägenheten igen och har snart slutfört mina projekt här, vilket för tillfälle sparar mig många timmars terapi, det tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!