Elaka mr. Å

Fan också, jävla helvetes skit, hur tänkte jag nu??? Ja...hungrig var man och nudlar blev det, inte bra. Inte för att jag inte tycker om nudlar egentligen, tror jag inte i alla fall, whatever....är i stort behov av att bli grymt distraherad just nu, jag avlider, helvetes jävla skit, varför nudlar? varför? Kunde jag inte ha hållt mig till mjölk och flingor då kankse jag inte hade behövt känna så här, då kankse inte du hade behövt komma på besök, varför är du så jävla stark och jag så svag? HJälp mig!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! (dramaqueen!) men seriöst fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!