Horisonten är nån annans konstruktion

Jag har flyttat hemifrån....okej inte direkt, men för ett tag. Är med hund, hundvakt faktiskt. I morse fixade sig allt och jag kunde mer eller mindre andas igen. Jag fick både ett sms och ett telefonsamtal i morse att barnvaktandet skulle lösa sig och att jag skulle ta hand om mig. Så nu har jag flyttat. Jag och Millow har det mycket bra, först var han dock lite ledsen, såklart! Hans familj är ju på äventyr och han bor med mig, men vi klarar oss fint, får se när jag går och lägger mig, men ikväll sover jag ensam här, eller ensam jag har ju min nyfunne vän, Millow, det här bli bra.

     

I mina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!