Let's laugh until we cry

Hejhopp i galoppen!
Några dagar och nätter har nu spenderats i min tillfälliga mycket trevliga bostad. Jag har haft en del sällskap. Emma och Emelie var över här om dagen för att spela wii detta gick dock åt pipan och jag fick damp, men men, blidde tv tittande istället, älska disneychannel, det kan rädda vem som helst. Annars har jag promenerat både längre och kortare promenader med Millow, idag två riktiga långa härliga i solen. I natt hade jag även sällskap av Emppyh, hon anlände igår kväll, vi hade exemplariskt mysigt. Pratade och skrattade.


Idag har jag hunnit förutom hundpromenader också lämnat hunden ensam och besökt söderstadion alldeles själv. Kände mig faktiskt ganska fånig och har nu fått förklarat för mig att tjejer och fotboll inte går ihop, kankse förklara en del. Men jag vill ju att det ska gå ihop, så där fint som en fånig ekvation eller något. Nu är jag i alla fall ensam igen med Millow och disneychannel och ett och annat projekt. I morgon träffar jag troligen lillEmma och till kvällen kommer min älskling. Nu ska jag återgå till mina projekt, men urs så trött jag är och ont i magen har jag, äta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!