Like he's never felt her figure before

För en liten stund sedan lämnade min prins lägenheten och idag är det till min förtvivlan även min tur att bege mig här i från, ut till landet, otaggad. Jag och prinsen hade i alla fall en mysig kväll med regnet smattrande utanför. Degade framför tv:n, snackade, mest jag...då jag kände att jag har ett behov av att få honom att förstå hur jag fungerar just nu, då jag känner att jag nog inte fungerar alls. Aja i alla fall, det var ett jävla tjat om att jag skulle äta, tyvärr så blev det lite fel i kommunikationen och jag hade tänkte koka mig korv med bröd...men hade bara bröd så blev istället så där lagom improviserat, kebab i bröd, korvbröd, haha! Tror han var nöjd bara att jag åt. Var i alla fall ytterst mysigt/trevligt att ha honom här en sväng, kramas och mysa, saknad. Lite jobbigt dock att han var sådär lagom allergisk mot hundstackarn, men det funkade väl mer eller mindre. När vi vart ute en sväng tror jag dock att hans ögonen kliade lite mindre, även om det vart en väldig kortis ute då till och med hunden eller kankse framförallt hunden sprang till porten och ville gå in så fort han gjort sitt, haha sötis. Nu är det "bara" jag och Millow igen. Dags att fixa och trixa lite kankse fundera ¨på att packa, sorgligt.



P.s
Glömde jag nämna att vi i morse förutom av att ha vaknat tiotusen gånger i natt vaknade ännu en gång av det där jävla borrandet, så för övirgt var tvunget att starta just klocka nio men sedan iinget mer efter att dock hållt på en timme minst, dem kunde liksom inte ha väntat då eller? Idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!