Små grodorna, små grodorna är lustiga att se

Så även mig dansandes och fåningt skrattandes kring en midsommarstång, haha. Jag Anna och Patrick stannade kvar och ordnade kransar ( jag gjorde för första gången i mitt liv en midsommarkrans helt på egen hand, yäy) medans de andra promenerade till firandet på ängen. Det dröjde inte allt för länge innan en liten Leo kom tillbaka med en tokig vovve som hade velat leka med alla andra tokiga vovvsingar, så tyvärr fick Millow stanna hemma i stugan.


Tre kransar, två öl och någon timme senare har vi nu dansat kring stången, vunnit den årliga dragkampen och fikat på ängen. Och ett under har skett jag dansade och regnet höll sig på avstånd, solen sken faktiskt nästan hela tiden. Nu är vi tillbaka hos Millow, som självklart blev jätte glad och projekt midsommarstång fortsätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!