Vi hade i alla fall tur med vädret

OhYes nu är firandet i full gång. Anna och Patrick anlände för någon timme sedan och midsommarlunchen ligger i magen och jag känner mig alldles för mätt, all denna mat.
Anyway....innan Anna och Patrick anlände påbörjade jag och lillebror projekt midsommarstång, får se hur detta slutar nu ska det bindas kransar och så småningom dansas kring stången, vilket jag i vanliga fall avskyr, men kankse blir det dans i år bara för att, yäy, Kanske också dags att byta från mjukiskläder till något mer festligt.
Hörs om ett tag igen!

Kommentarer
Postat av: Olivia - Flickan med de Röda skorna

Vad har du gjort i midsommar? ^^

2011-06-25 @ 15:34:48
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!