You know that I'm a crazy bitch

Inga nyheter där inte, jag är knäpp, knäpp, knäpp, helknasig och det har även denna dag varit. Efter att prinsen länmnat mig i förmiddags kändes det faktiskt lite ensam men hade och andra sidan en hel del att göra, terapi,  plocka fixa, sortera, avreagera , något i den stilen och tiden gick allt för snabbt. Haft jävla ont i magen också, beror troligen på stressen av vetskapen om att i morgon börjar det på riktigt, på riktigt, sjukt nervöst, men jag tar det som det kommer så mycket mer kan jag inte göra. Stör mig dock på att jag inte har någon aning om vilka som jobbar, men den som lever får se, håll tummarna för att jag står på benen hela kvällen.
För cirkus en timme sedan efter att ha hunnit med att både prata en bra stund med farsgubben (som befinner sig på konståkningsläger i Lysekil med lillebror och uppdaterats på hur dem har det och även en snabbis med Tess och sedan ännu längre med mamma befinner sig både nu jag och Millow hemma hos mig, i min säng, eller nej föresten i pappas säng och Millow valde att lägga sig vid mammas ben, haha så är det nu dags att försöka sova mina ögon är grymt trött och inget blev riktigt som jag tänkt det idag, framför allt failade det på att det inte bara var för mig det inte blev som jag tänkt, utan att jag trasslade till det, men men. Nya tag i morgon, tror jag ska ställa klockan.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!