Dagens" to do- list"

Dagens
  • Få bukt på min nya telefon, vilket innebär flytta över mitt nummer från abbonemang till kontatkort, ladda över pengar, och få bukt på alla olika funktioner
  • Hänga tvätten
  • Ta hand om disken
  • Bädda sängen samt dammsuga+svabba golvet i mitt rum
  • Städa hela huset, kök, vardagsrum, toaletter samt mammas och pappas rum och lillebrors, med allt vad detta innebär, vilket är...plocka, bädda sängar,damma,dammsuga och  svabba.
  • Mejla min chef
  • Komma på och laga middag samt äta den med familj och förhoppningsvis sist men inte minst fredagsmys!
Jupp såhär ser min dag ut för er som ville veta, sedan ska bara varje punkt checkas av också. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!