Happy birthday to me!

Sov rätt illa i natt, segt. Och helgen som gått har gett mig en del ångest och idag känner jag mig verkligen helt matt, helt borta, inte så kul födelsedag kankse, det gör mig ledsen.
Något trevligare var ju att jag först vaknar av att pappa kommer in i mitt rum och petar mig på fötterna och säger grattis innan han måste kila till jobbet. Någon halvtimme, timme senare dyker mamma och lillebror upp med frukost på sängen, Tackar för det!

Hitills har dagen inte bestått av så mycket mer än det, en otroligt kämpig dag idag, hoppas det blir bättre framåt kvällen, just nu är det bara tomt och mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!