Jag tror jag är kär!

Jag vet inte vad jag går på, övertrött? Antaglien, kom igång så fint igår att jag aldrig avslutade, smart tjej! Har alltså städat hela natten och fram tills nu och mer ska det bli. Tror förövrigt att jag bvliit kär, jag och min dammsugare gör revolution, wuhu. Har upptäckt en alldeles exeplarisk tillgång, lovely, så nu vette sjutton om jag kommer kunna sluta dammsuga, I'm addicted to you! HAHA! Nu börjar jag spåra här, ska försöka slumra ett tag innan jag ger mig på det sista, får ju faktiskt gäster ikväll, även om det är pyjamasparty kan det ju vara bra om jag lever:P

Sweet dreams to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!