Looks like you've given up

Jag kämpar och kämpar, men fan just nu är ångesten outhärdlig vill bara lägga mig ner och gråta, skrika, sparka! Jag vill inte, jag orkar inte. Varför ska det vara så jävla svårt? Varför?
Solen skiner ute och jag vill inte gå ut, alla kläder idag sitter förjävligt, jag är fet och äcklig i allt, fuck it. Ska tvinga och då menar jag att jag verkligen måste tvinga mig själv (för att orka gå utanför dörren, orka visa mig) till gymmet, lite träning kankse kan få tankarna på annat, hålla tankarna i styr. Tvivlar jag iof starkt på. Men jag måste! Fuck it, fuck everythinng.
På återseende, maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!