Maybe this is all a joke to you

Knaskalas!
Morgonen idag var mys, lyckades komma upp i tid utan problem, uppe med tuppen skulle man väl kunna säga. Har gosat med min fina lilla gudson hela förmidaggen, hur underbart? UNDERBART! han är min lilla ögonsten. Kärlek till honom. Bebisgoooos i mitt hjärta!
Kvällen har dock inte varit lika rolig, blandade känslor, vet fan inte vad jag ska säga. Du ska veta att det gör otroligt ont och jag brukar inte fälla tårar men det var inte långt i från. Kniven i hjärtat. Hur kan du inte se? hur kan du vara så fräck och säga att jag inte försöker? hur? Jag förstår verkligen inte. Jag kämpar varenda jävla dag, det var verkligen ett slag under bältet, Hoppas du förstår det!

p.s
Har äntligen köpt en ny mobil idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!