Middag i mödrars ära

Tidigare i veckan ringde morbor min och vi bestämde oss för att vi skulle överaska mormor och mamma med en morsdagmiddag. Jag bestämde menyn och så var vi och handlade i veckan. Så efter att ha ryckt upp mig från gårdagen satte jag igång. De andra befann sig då på landet eftersom de inte fick vara hemma igår :P
Så de senaste timmarna har jag lugnt och fridfullt i min ensamhet förberett allt för kvällens middag som snart står på bordet.
Kvällens meny:
Förrätt- Avocadosoppa med sting
Varmrätt - Karee a limone (grillat) med ljummen quionoasallad
Efterrätt - Färsk Mango, några bitar kiwi toppat med vaniljkessela och en jordgubbe on som topping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!