Party all night long!

Här kommer lite bilder från gårdagen, tyvärr väldigt suddiga, men bilder i alla fall.




För övrigt var det en mycket trevlig kväll. Vi hann prata en hel del, om livet, jag la korten på bordet om en del saker, vet inte riktigt om det var bra eller dåligt, eller hur det kändes men det blidde så i alla fall. Förutom det pratade vi väldigt mycket om familjen och syskon, då jag saknar min syster, så vi kom in på syskonrelationer, mycket snack som sagt. Det var en lyckad kväll ett mysigt litet gäng och alla hjälptes åt vilket gjorde allt ännu mysigare. Meningen var att vi skulle ha spelat lite sällskapsspel också, men sällskapet var trevligare än spel så tiden gick alldeles för snabbt och vips var det dags för de allra flesta att ge bege sig hemåt.
Och sedan var dem bara två...Jag och Josephine plockade undan(kan inte sova om jag inte städat, hehe.) och sedan råkade vi hamna på skype med min syster halva natten så en mycket trött tjej somnade sedan för en gångs skull nästintill på stört efter det. (hade ju varit vaken i nästan två dygn!!) Sliten!

Tack för en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!