Pretty, pretty please

Färdig tränad, inte alls så otränad som man skulle tro, men mycket går väl an på bara vilja antar jag. Skönt att springa av sig. första gången på ett rullband eller vad det nu heter. awseome! Efter cirkus 4km på rullis (30min) så blev det cykling ungefär lika långt och min puls var helknas ...iaf om man jämförde med Sannas, min var konstigt låg fast jag tog i allt vad jag hade. ANyway gymmet var stort och fint, vi tog oss tid att basta efteråt.
Hela upplevelesen var som vanligt blandade känslor, skönt att röra på sig inte lika skönt med massa folk, samt åka tunnelbana , plus speglar, men allra värst var ändå att duscha, fy fan !!! Ville bara springa där i från, stänga in mig, skrika, helst av allt försvinna, ÅNGEST! likaså när jag väl kommit ur duschen och skulle klä mig, mådde verkligen skit, fan, försökte gömma mig i handduken men det hjälpte inte alls...bortkommen och fångad i ditt mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!