I don't know who I'm anymore

I förmiddags kom bästa Emma hit. En lojal vän, vi ses inte speciellt ofta men precis som hon så fint utryckte det förut idag, vi är som syskon du och jag och jag kan inte mer än hålla med. Det spelar ingen roll hur ofta eller sällan vi ses, vi kommer alltid att finnas där för varandra oavsett vad, så är det bara.



 Vi hade i alla fall en väldigt mysig förmiddag/eftermiddag med väldigt mycket snack och catch up så att säga. Emma har väldigt länge kört på en diet som jag själv inte kan låta bli att fundera på när jag läser om den på nätet samt ser hur mycket hälsosammare/snyggare (hon är alltid snygg!) Emma blivt av detta, men framför allt hur mycket hon orkar och hur bra hon mår. Jag ´har själv legat och grubblat rejält sedan den dag jag kom hem från Thailand, ja ni vet på allt och lite till, livet skulle man väl kunna säga, men framför alla trådar i livet, mitt liv. Känner lite eller ja jag känner helt enkelt att jag har trasslat ihop allting väldigt mycket och det finns alldles för många knutar, det gör mig tokig, jag vet inte hur jag ska få bukt på detta. Och en sak som så många gånger om och om igen stör mig är träningen och maten...typiskt. I alla fall smakade jag idag en shake som Emma börjat med och har även länge funderat på att köpa någon form av koststillskott...nu har jag på gott och ont beställt hem ngt som heter "twist". Kankse inte jag kommer använda på en gång, eller som kommer vara till någon nytta, men ska försöka skärpa mig och då kanske detta kan vara till hjälp. Om inte i morgon så nästa vecka är det dags att jag tar mig i kragen och försöker få alla trådar uttrasslade, inga fler knutar. Vi får se vad det leder till helt enkelt, tror också att jag ska köpa ett träningskort på friskis här i Tyresö. Jag är skpetisk, men den som lever får se, mitt projekt lär börja nästa vecka om inte innan. Vilket jävla pladder bäst att jag slutar för nu har jag själv glömt vad poängen med detta skulle vara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!