Julmarknad

Jobbdags idag då, intressant nja kankse inte, men men.
Våldgästade min älsking igår så kvällen/natten spenderades med honom. Myspys! Vi kollade på filmen som skulle vara en skräckfilm ( vi skulle sett den förra veckan) vi gillar skräckisar, men den här var inte ens värd att kalla film, men vi hade det rätt bra ändå. Ett jävla tjat om mat också, haha gulleplutt. Skall alltid ha koll på att jag har ätit och tycker han inte att jag har ätit tillräckligt så är jag körd, nej men då får man ta en sväng i köket och gör jag inget att äta själv så gör han det, min plutt.



Idag var det dock dags att jobba trots att jag hellre hade legat kvar i Pluttis säng som jag förälskat mig i, det enda som saknades var han såklart, men plikten kallar. Fick ett mess från min morbror som undrade om vi skulle ha sällskap på kvällen julmarknad på lillebrors skola, sa nej till att börja med men gjorde senare en ny plan och jag och morbror hämtade grabbarna på skolan, tror aldrig de varit så snabba förut och åkte sedan direkt till Leos och mamma skola för julmarknad. Blev dock varken som jag minns det eller som jag hade tänkt mig, men ungarna var ju nöjda, som jag för övrigt fick spunk på, eftersm de inte var stilla i två sekunder, ungar. Men men det var väl en lyckad sk julmarknad trots allt, vi hann se barnen sjunga lite julsånger, jag hann se storasyster och få en välbehvlig kram och sedan drg vi oss hemåt för fika på hemmaplan, eller barnen fikade och jag kände för att spilla mjölk på hela bordet, ja det var nog min kväll ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!