Malaysia i morgon mina vanner

Som sagt lagom dalig uppadtering.
Vi befinner oss numera pa fastlandet och i Krabi.
Vadret ar gudomligt bra och de senaste dagarna har spenderats pa playan.
Innan vi kom hit har vi hunnit med en svang i Phuket, dar vi ocksa hunnit med en varsin tatuering.
Efter phuket vart det PhiPhi Island och tva personer vart tre personer. I staden funkade detta bra men nar vi kom till oarna och playan...och jag vet inte det vart kaos i mitt huvud. Mycket ensamt och mycket hemlangtan da det inte har varit det lattaste att komma i kontakt med alla dar hemma . Vadret och humoret pa oarna har varit varierande. Efter nagra dagar pa Phi Phi, manga tankar och annat skit vart det Koh lanta...inte heller ngt som jag kommer minnas som en favorit. Dock skall sagas att ligga vid poolen nar det var soliga dagar var inte helt fel, trots allt. Jag klagar inte. jag bara....konstaterar att det har varit kampigt. Nu ar vi som sagt i Krabi, ikvall blir det utgang mina vanner....far se hur det slutar med min underbara mage, som verkligen hatar mig och varldens snyggaste bastis har man ocksa, hm. hahahahahahah. I morgon mina vanner da blir det nyare friskare tag, nytt land, nytt ja nytt helt enkelt, Malasysia har kommer vi, och med vi menar jag vi tva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!