Music of the sun

Du är musiken i mig, det som får mig att dansa av glädje.


Min älskade Pluttis <3
Kvällen har spenderats med honom och ingen mindre än honom, han den bästa. Jag har saknat dig och jag vet att du har saknat mig också.
Smsade fram och tillbaka i förmiddags, du får mig verkligen att le. påpekar detta då jag skrattade efter var och vart annat sms, vår humr är underbar, eller vad säger du gubben? haha! Fick iaf en inbjudan om film och mys nu ikväll, så så blev det. Dock tog det som vanligt en evighet för mig att komma hemifrån. Men nu är jag här ch Pluttlutt mötte mig vid tuben och trots kylan så fick jag hålla handen,hihi, mys.
Nu håller han mig varm och vi myser framför tv:n snart fundera på sängen, jag har jetlag och plutt är trött efter jobbet. Underbart! Your the music in me, my love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!