Doha-Saudi Arabien

Efter x antal timmar pa ett flyg befinner jag mig nu i Arabvarlden.
Hur coolt ar inte det egentligen? Asballt om jag far saga det sjalv.
Aven om jag "bara" ar pa en flygplats.
Kanner mig faktiskt lite som ett djur i bur, HAHA!
Det ar nu mycket dotid kvar innan flyget gar till slutdestinationen THAILAND!
Just nu ar jag grymt rastlos pa alla sett och vis, samt grymt trott.
I alla fall dodat lite tid genom att spela kort, dock tappade jag talamodet och ville nastan bara grata, haha gud vad jag ar faning men far skylla pa trotthet.
En sak jag inte kan klaga pa i alla fall ar kyla, har ar det hela 32 grader varmt, OMG!
Ungefar sa har sag det ut nar vi landade har i Doha i kvall :)

Langtar till Thailand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!