Efter tre dagar i vildmarken ar hotellet himmelriket!

GALET!Igar kom vi hem fran Vildmarken.
Nog var det vildmarken alltid.
Det blev ett riktigt aventyr.
Traffade inte direkt pa angra laskigare djur an spindlar och elefanter.
Startade turen med en lang guppig elefanttur och annu guppigare bilvag.
langt,langt upp i bergen innan vi faktiskt borjade vandra.
Vi sag  vattenfall efter vattenfall, snubblade pa rotter och skadade oss.
Duschade i floden, kallt och strommt, och inte vart man spec ren, men det var anda lite haftigt.
Sovit i Bamboohyddor, safe under myggnat och kolsvart var det.
Atit thainat som tillslagats over oppen brasa.
Inte min grej dock,sa dar vart det inte mycket mat.
Desto mer frukt, pineapple, nom,nom.
Vi badade i ett vattenfall. Det var som naturens egna vattenland.
Hur skont som helst faktiskt och solen kikade fram.
Dock slutade detta inte sa bra for vissa, las mig.
Skulle ta mig upp for bergen, lyckas...eller?
Nej jag fallar och skrapar knat, fuck...
Fick halta resten av resan. mindre kul. Men men.
Kan i alla fall konstatera att jag fatt nog av vattenfall for den har resan...
Det sista vi gjorde innan hemfarden var galet!
Jag var sjukt radd men fan vad haftigt det var.
Vi akte pa fem meter langa bambooflottar langst (bamboorifting)med floden.
GALET! GALET!GALET!GALET!GALET!GALET!
Forutom allt detta traffade vi nya vanner.
Tre otroligt trevliga tjejer som vi hade otroligt roligt med.
For egen del tycker jag nu att det ar otroligt skont att vara tillbaka pa hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!