Elefantridning och Tigergos

Gardagen borjade med trubbel.
Vi skulle pa utflykt.
Meningen var att vi skulle bli uppplockade utanfor hotellet.
Vi vantade och vantade och ingen kom.
Vi forsokte ringa, inget svar.
Tog en tuk tuk till resebyran.
Nagra intressanta samtal senare hade vi plotsligt en privatchauffor.
Och Anna min van jag har spenderat en hel dag i en ROSA taxi, haha.
Han tog oss i alla fall forst till the floatning market.
Ingen hojdare men lite coolt anda.
Nasta stopp vart av en slump Elefantridning.
Det var sa himla haftigt, bilder kommer!!
Och en liten instickare sadar sa var detta ett stalle dar kungen brukade rida elfeant, enda stallet kungen brukar rida elefant, lite coolt tycker jag nog i alla fall.
Efter elefantridning vart nasta stopp tigertemplet.
I Tigertemplet fick vi inte bara komma nara tigrarna vi fick klappa och gosa med dem.
Sjukt coolt, men jag var nog lite radd ocksa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!