Ett evigt akande

Natten till idag har spenderats pa en buss.
13 timmars resa, kramp lite har och var vill jag lova.
Vi har i alla fall nu tagit oss med buss fran Bankok till nasta stad Chiang Mai.

Aven har har allt inte riktigt gatt som planerat men lost sig tillsist.
Sa numera bor vi pa ett flott hotell och har precis kommit hem fran the nightmarket.
Detta var nog forovrigt en av det storsta marknader jag sett i mitt liv.
Sjalvklart blev det lite shopping ocksa.
Skall ocksa erkanna att idag inte varit min basta dag.
Har mer eller mindre hamnat i lite koma si sadar, haft en hel del angest.
Tur att man har en sa himla bra och fortsaende resekamrat.

Anyway i morgon drar vi upp i bergen.
Det blir en tre dagars vandring.
Spannande.
Vi kommer bla rida elefant igen.
Och traffa bergstammarna. (folket som bor i bergen.)
Bada i vattenfall och sakert mer dar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!