Hitin for the Islands!

Efter nagra dagar i Chiang Mai, annu en stad beger vi oss nu mot oarn och beachen.
Dessa dagar har mest spenderats pa den stora nattmarknaden har.
Det ar farligt billigt och jag har nog shoppat alldeles for mycket.
Dock inte bara till mig sjalv.
Forutom marknad har vi hunnit umgas en hel del med vara nyfunna vanner.
Igar och idag har vi aven spenderat flertal timmar i solen och poolen har pa hotellet.
Helt okej. Idag har det varit sjukt varmt sa det har till och med blivit bad.
Annars har det varit valdigt kanslomassigt jobbiga dagar har for min del.
Hallt tillbaka en hel del tarar och tankar, jag gor mitt basta, tufft som fan.
Idag har jag i alla fall pratat bade med Leo och mamma pa telefon sa kanns lite battre!
Talk to ya soon!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!