I set fire to rain

Idag mina vänner har jag varit mer effektiv än på mycket länge.
Dagen har ägnats, faktiskt ganska lugnt till städning, packning och matlagning.
Och skall säga er att jag fixade allt detta med grymma marginaler.
Innan jag drog till staden var det dammsuget, diskat, maten var färdig ( med marginal!)
Höll dock på att missa bussen mot staden men lyckades komma i väg tillsist, trots bråk med spegel och kläder, gäller att vara bestämd, skämt och sido så är jag inte bästa vän med dessa två idag.
¨Klappar nog ändå mig lite på axeln för jag var så "duktig", hihi.
Helt enkelt överträffat mig själv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!