Thaimat är ju faktiskt helt okej...

På lördagskvällen efter x antal timmar av "bebisgos" med min lillprins var det dags för en utmaning...testa Thaimat. Helt säker på att jag käkat det förut, men ingen större favorit. Min förhoppning är väl att det även finns annan mat i Thailand än bara deras egen. Blev i alla fall så att vi tog en sväng med bilen, jag köpte thai, gryta blev det med ris och Cassandra valde att äta Kinamat. En smakrevolution skulle man väl kunna kalla kvällen för, I guess. Helt ok. Inte en favorit men helt ok.
Efter maten dök en liten Empyyh upp och resten av kvällen gick åt till att skratta, snacka skit, mobba mig och mina knasigheter, inte helt okej. En powerwalk/nattpromenad i kylan och sedan sängen. Härlig kväll.

(bild kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!